Bienvenid@s


Solcapin, el blog de las alumnas y alumnos de 1º y 2º de Educación Primaria del C.P.R. Plurilingüe Calasancias de A Coruña.


viernes, 15 de abril de 2011

CHARLA SOBRE LA JUSTICIA

Continuando con el ciclo de charlas de los padres, el pasado 8 de abril recibimos la visita de Carlos Rodríguez-Tubío papá de dos niñas del colegio. Vino para hablarnos de La Justicia, ya que él es abogado. Fue muy interesante, e incluso hicimos la representación de un juicio con juez y abogados. ¡Nos encantó!
Gracias por vuestras enseñanzas.


2 comentarios:

Anónimo dijo...

como padres, deberíamos concienciarnos de que, muchas veces, nuestros hijos no saben a ciencia cierta a que nos dedicamos en nuestros trabajos diarios. a ellos les interesa, y como mejor muestra de ello, estas experiencias que se están desarrollando este curso. a cada cual, mejor. ánimo a todos. ellos nos lo agradecerán.m.c.

Anónimo dijo...

Hola, son Carlos, o papá de Antón (1ºB). Hoxe descubrín este blog, grazas a el, es estou a disfrutar moitísimo. Non só porque me parece unha idea marabillosa, senón porque prodúceme un enorme pracer que el me teña cousas que esinar.

Faime moita gracia este tema da intervención do avogado (o compañeiro Rodríguez-Tubío) porque é verdade que moitas veces oa nosos fillos non sabe ao 100% o que facemos. Hai anos un compañeiro me dicía que a súa filla tiña moi claro que "mamá cura á xente" (porque era médico). Pero a cativa non tiña moi claro que era iso de "defender á xente... (?)", que era o que facía "papá", o meu compañeiro avogado.

Ánimo, este blog está moi ben.